آشنایی با دکویراق
در بدترین حالت، بحث حداقل به سمت هدف نهایی سایت شما پیش میرود، در حالی که سوالات مربوط به لورم ایپسوم این کار را نمیکنند. اگر این کار را به روش اشتباه انجام دهید، نسخه پیشنویس میتواند بررسی طراحی شما را از مسیر خارج کند.
رهبران خود را به یک مزیت رقابتی تبدیل کنید. قدرت رهبری خود را به موفقیت متصل کنید
نظرات مشتریان ما
آقای جکسن
مشتری
لورم ایپسوم یا همانطور که گاهی اوقات شناخته میشود، لیپسام، متنی ساختگی است که در طرحبندی چاپ، گرافیک یا طراحی وب مورد استفاده قرار میگیرد.
آقای ماکوس
مشتری
اگر متن در طراحی حواسپرتکننده شود، یا شما جایی را اشتباه انجام میدهید یا آنها در حال بحث در مورد تغییرات متن هستند.
خانم ایزابل
مشتری
در بدترین حالت، بحث حداقل به سمت هدف نهایی سایت شما پیش میرود، در حالی که سوالات مربوط به این موضوع اینطور نیستند.
به چه کسانی خدمت میکنیم؟
درخواست از مشتری برای بیتوجهی به متن لورم ایپسوم کار سختی نیست، زیرا در وهله اول منطقی به نظر نمیرسد و این کار به زودی هرگونه علاقه اولیه را محدود میکند. با این حال، سعی کنید به مشتری بگویید که متن پیشنویس را نادیده بگیرد، و شما کاری را انجام میدهید که نمیتوانید در آن برنده شوید. هر زمان که متن پیشنویس در جلسهای مطرح میشود، سوالات گیجکنندهای در مورد آن ایجاد میشود.
لورم ایپسوم مورد نیاز است زیرا کلمات بسیار مهم هستند. فقط یک صفحه را با پیشنویسی در مورد کسب و کار مشتری پر کنید و آنها واقعاً آن را میخوانند و در مورد آن نظر میدهند. آنها به شدت به سمت آن جذب میشوند.
ما چکار میکنیم؟
لورم ایپسوم مورد نیاز است زیرا کلمات بسیار مهم هستند. فقط یک صفحه را با پیشنویس در مورد کسب و کار مشتری پر کنید و آنها واقعاً آن را میخوانند و در مورد آن نظر میدهند. آنها به شدت به آن جذب میشوند. اگر این کار را به روش اشتباه انجام دهید، پیشنویس میتواند بررسی طراحی شما را مختل کند. درخواست از مشتری برای عدم توجه به لورم ایپسوم کار سختی نیست زیرا در وهله اول منطقی نیست، و این باعث میشود که به زودی علاقه اولیه محدود شود. با این حال، سعی کنید به مشتری بگویید که پیشنویس را نادیده بگیرد، و شما کاری را انجام میدهید که نمیتوانید در آن برنده شوید. هر زمان که پیشنویس در یک جلسه مطرح میشود، سوالات گیجکنندهای در مورد آن ایجاد میشود.
چشم انداز ها
درخواست از مشتری برای بیتوجهی به متن لورم ایپسوم کار سختی نیست، زیرا در وهله اول منطقی به نظر نمیرسد و این کار به زودی هرگونه علاقه اولیه را محدود میکند. با این حال، سعی کنید به مشتری بگویید که متن پیشنویس را نادیده بگیرد، و شما کاری را انجام میدهید که نمیتوانید در آن برنده شوید. هر زمان که متن پیشنویس در جلسهای مطرح میشود، سوالات گیجکنندهای در مورد آن ایجاد میشود.
لورم ایپسوم مورد نیاز است زیرا کلمات بسیار مهم هستند. فقط یک صفحه را با پیشنویس در مورد کسب و کار مشتری پر کنید و آنها واقعاً آن را میخوانند و در مورد آن نظر میدهند. آنها به شدت به سمت آن جذب میشوند. اگر این کار را به روش اشتباه انجام دهید، پیشنویس میتواند بررسی طراحی شما را مختل کند.